Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Διώκονται οι Βλάχοι της Κορυτσάς, επειδή δηλώνουν Έλληνες !!!


Μ'αυτόν τον, απόλυτα επιθετικό και εχθρικό, τρόπο σέβεται η Αλβανία τις δημοκρατικές αρχές και τα δικαιώματα των μειονοτήτων!!


Διώκονται από τις Αλβανικές αρχές οι Βλάχοι της Κορυτσάς, επειδή δηλώνουν Έλληνες! Οι Αλβανοί τους θέλουν Ρουμανικής καταγωγής και αντιδρούν σε κάθε δήλωση της ελληνικότητας τους.
Στο πλαίσιο αυτό το Πρωτοδικείο Κορυτσάς καταδίκασε τον Ελληνοβλάχο πρόεδρο Ναούμ Ντίτσο της «ΟΜΟΝΟΙΑΣ» Κορυτσάς (η οργάνωση αυτή είναι ανεξάρτητη από την «ΟΜΟΝΟΙΑ» των Βορειοηπειρωτών) μ’ ένα χρόνο φυλάκιση. 

Ο λόγος; Το ότι συμπεριφέρθηκε ελληνικά, φροντίζοντας για το μνημείο των Ελλήνων πεσόντων στρατιωτών στον Ελληνοϊταλικό πόλεμο του 1940.

Ο κ. Ντίτσος δήλωσε σχετικά: «Η απόφαση είναι πολιτική, λόγω της ελληνικής μου καταγωγής και την επέβαλε η πίεση εθνικιστικών κύκλων στην Αλβανία. Οι προθέσεις της δικαστικού, που χειρίστηκε την υπόθεση, φάνηκαν από την πρώτη συνεδρίαση, όταν μου είπε «από πού και ως πού εσύ είσαι Έλληνας;». Είναι κάτι που με προσέβαλε, αφού είμαι Βλάχος Έλληνας και είναι τιμή και καμάρι μου. Είμαι περήφανος για τους προγόνους μου. Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που καταδικάστηκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η κόσμια κριτική και η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των σχολιαστών είναι σεβαστή. Σχόλια τα οποία υπεισέρχονται σε προσωπικά δεδομένα ή με υβριστικό περιεχόμενο να μην γίνονται. Τα σχόλια αποτελούν καθαρά προσωπικές απόψεις των συντακτών τους. Οι διαχειριστές δεν ευθύνονται σε καμία περίπτωση για τυχόν δημοσίευση υβριστικού ή παράνομου περιεχομένου στα σχόλια των αναρτήσεων.Τα σχόλια αυτά θα διαγράφονται με την πρώτη ευκαιρία.